čtvrtek 18. září 2014

Česká spořitelna mě chce chránit! Pomoc! :-)

Tak mi dnes dopoledne volala nějaká milá paní z České spořitelny. Začala otázkou, jestli mám také zkušenosti s nekorektním přístupem obchodníků (reklamace, nedodání zboží a tak) a že má pro mě skvělou nabídku právní pomoci, kterou svým klientům začínají nabízet. Snažila s emě přesvědčit, že určitě mám nějakou špatnou zkušenost a trochu jsem jí vyváděl z míry tím, že jsem tvrdil, že si na takový problém ani nevzpomínám. Navíc se mi po informaci, že mám ve svém okolí pár zkušených právníků, takže tu službu nejspíš nepotřebuji, ta dobrá žena snažila vysvětlit, že by za mě ti jejich právníci chodili i k soudu a tak podobně. Opět jsem zopakoval, že to ti právníci, které znám asi zvládnou také. Načež se mě ptala, jestli vím, kolik stojí taková konzultace u právníka? Řekl jsem, že tuším a abych jí udělal radost a ukojil svoji zvědavost, jsem se zeptal, kolik že ta nová právní služba stojí? Prý 69 Kč měsíčně a ještě se mě snažila přesvědčit, že to není tak moc. Tak jsem jí vysvětlil, že to je 69 Kč za tohle, 39 Kč za tohle, 59 Kč za tamto měsíčně a že ten účet u nich pak stojí kdovíkolik. Taky jsem jí hned oznámil, že jí děkuji, že mi zavolala a že mi tím vlastně připomněla, že jelikož Česká spořitelna měnila ceníky služeb, tak si musím ještě spočítat, kolik mě to vedení účtu v ČS vlastně teď měsíčně stojí a že zvážím, jestli nezměním banku. Trochu se zakuckala, tak jsem jí popřál pěkný den a rozloučil jsem se :-D

P.S.: A to ani nemluvím o tom, že mi volali už jednou v sobotu kolem poledne a když jsem se ptal, jestli jim nepřijde divný otravovat obchodními nabídkami o víkendu, tak mi slečna sdělila, že to někdy obvolat musí :-)))

Žádné komentáře: